Cerita Sekarang

Diposting pada

Biarlah dia.” Kamal menganggap hal itu remeh. Dia tak nak peningkan kepala. Umaira tu sekejap saja kalau merajuk pun. Suraya dah tak tahu nak cakap apa. “ITU kucing saya!” bentak Shila sambil menghentak kaki. “Ya, ya ” Ezzat cuba menenangkan. “Tapi dengar dulu cerita saya.” “Cerita sekarang! Saya nak tahu..Sampai sekarang, saya belum dengar lagi si Fahmi tu nak kahwin dengan sesiapa pun. Anak awak tu yang sengaja reka cerita. Pasal dia jugalah, kita dah hilang teman baik sekarang.” “Tak baik merendahrendahkan orang lain, bang. Tak tahulah saya siapa budak perempuan tu. Mungkin benar budak perempuan tu lebih .Kalau kau nak cerita sekarang pun boleh,” kata Arifah sambil mengelus lembut rambut Jelita. Jelita menekur wajahnya. “Aku tak tahu dah nak buat macam mana!” katanya sambil membentak kaki. “Itulah aku dah cakap dengan kau. Jangan main api. Jangan berlebihlebihan amarah dan dendam tu. Sekarang ni, macam .Nampaknya saya masih belum boleh dengar cerita awak. Kita sambung esokajelah.” “Tak mengapalah, Batrisya.” Batrisya berlalumengikut Pak Matke kereta. “Kalau begitukau ceritalah sajapadaaku dan Daniel,” cadang Chandran. “Kalau kau nakdengar cerita aku,esok aku cerita. Sekarang ni mari kita balik,”ajak Carl..

Image Result For Cerita Sekaranga

Image Result For Cerita Sekaranga

Cerita sekarang%A

Biarlah dia.” Kamal menganggap hal itu remeh. Dia tak nak peningkan kepala. Umaira tu sekejap saja kalau merajuk pun. Suraya dah tak tahu nak cakap apa. “ITU kucing saya!” bentak Shila sambil menghentak kaki. “Ya, ya ” Ezzat cuba menenangkan. “Tapi dengar dulu cerita saya.” “Cerita sekarang! Saya nak tahu..Sampai sekarang, saya belum dengar lagi si Fahmi tu nak kahwin dengan sesiapa pun. Anak awak tu yang sengaja reka cerita. Pasal dia jugalah, kita dah hilang teman baik sekarang.” “Tak baik merendahrendahkan orang lain, bang. Tak tahulah saya siapa budak perempuan tu. Mungkin benar budak perempuan tu lebih .Kalau kau nak cerita sekarang pun boleh,” kata Arifah sambil mengelus lembut rambut Jelita. Jelita menekur wajahnya. “Aku tak tahu dah nak buat macam mana!” katanya sambil membentak kaki. “Itulah aku dah cakap dengan kau. Jangan main api. Jangan berlebihlebihan amarah dan dendam tu. Sekarang ni, macam .Nampaknya saya masih belum boleh dengar cerita awak. Kita sambung esokajelah.” “Tak mengapalah, Batrisya.” Batrisya berlalumengikut Pak Matke kereta. “Kalau begitukau ceritalah sajapadaaku dan Daniel,” cadang Chandran. “Kalau kau nakdengar cerita aku,esok aku cerita. Sekarang ni mari kita balik,”ajak Carl..

Incoming search terms: